Kevät on täällä! Varaa nyt aika renkaidenvaihtoon verkosta tai puhelimitse numerosta 010 625 6320. Verkkovaraukseen pääset suoraan tästä

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Mikäli kuitenkin olet tyytymätön, kerro siitä meille!

Reklamaatio

Kiitos yhteydenotostasi.

Täytä reklamaatiolomake

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Mikäli kuitenkin kohtaat ongelmia tuotteemme tai palvelumme kanssa, haluamme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti. 

Alla olevalla lomakkeella voitte jättää meille kirjallisen reklamaation ja palaamme teille mahdollisimman pikaisesti ratkaisuehdotuksen kanssa. Mikäli haluatte jättää meille yleisen palautteen, sen voi tehdä täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Ilmoitathan reklamaatiossa mahdollisimman tarkasti sitä koskevat tiedot sekä ongelman kuvauksen, jotta voimme käsitellä asiasi tehokkaasti.

Me Hedinillä käsittelemme reklamaatiot noudattamalla kuluttajansuojalakia, aune-ehtoja, sekä ratkaisuissamme sovellamme alalla yleisesti käytettyä ajoneuvon elinkaarimallia. Jokainen virhe käsitellään tapauskohtaisesti.
Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman pian ja olemme sinuun yhteydessä jatkotoimenpiteistä. Kiitos, että otat meihin yhteyttä!

Lomake

Esimerkki elinkaarimallista, mikäli tuotteessa todetaan olevan myyjäliikkeen virhevastuun piiriin kuuluva korvausvelvollisuus.
Hankkimassanne ajoneuvossa rikkoutuu vaihteisto yllättäen 150tkm kohdalla. Olette pitäneet ajoneuvosta huolta valmistajan huolto-ohjelman mukaisesti, eikä auton käyttö ole poikennut tavanomaisesta. On todettu, että vika ei ole ollut kaupan teon hetkellä autossa, joten kyseessä on kuluttajansuojalain mukainen virhe tuotteessa. Elinkaarimallin mukaan, vaihteiston kesto-olettama huomioon ottaen, myyjäliikkeen vastaantulo on tällaisessa tapauksessa n.25% (kuluttajan käyttämättä jääneen käyttöhyödyn osuus). Myyjäliike osallistuu korjaukseen tällä osuudella, asiakkaan kuitenkin vastaten korjauksen ohessa vaihdettavista huolto-osista, esim. vaihteistoöljystä.

Kuluttajalla on velvollisuus huolehtia ajoneuvon oikeanmukaisesta käytöstä ja huolenpidosta ennen tuotteesta reklamoimista myyjäliikkeelle. Kuluttajalla on velvollisuus omalla toiminnallaan estää mahdollisten lisäkulujen muodostuminen.