Olet sivustolla: Opel Pääsivustolle

Digitaalista tehokkuutta autokannan hallinnointiin

Siirry uuteen aikaan ja tehokkuuteen autoasioiden hallinnassa. Hedin Automotiven yritysasiakkaana voit ottaa käyttöösi älykkään verkkosovelluksen, jossa autoihin liittyvät tiedot ovat selkeästi ja turvallisesti tallessa sekä nopeasti käytettävissä 24/7. Palvelu säästää aikaa ja vaivaa ja voit käsitellä tietoja missä ja milloin vain kaikilla laitteilla, joissa on internetyhteys. Tunnukset sisäänkirjautumiseen voidaan myöntää eri käyttäjätasoille, esimerkiksi päättäjille ja auton käyttäjille.


Autokannanhallinnointi tulee tehokkaammaksi näin:

  • Yritysautoilun tiedot samassa paikassa, esim. yrityksen autopolitiikka, ohjeet ja kustannukset, erilaiset rahoitus- ja huolenpitosopimukset, polttoainekortit, korttitapahtumat ja vahinkoilmoituspohjat
  • Raportointi ajastettuna asiakkaan sähköpostiin, esimerkiksi erilaiset poikkeavuusraportit
  • Kustannusten tarkka ja monipuolinen seuranta auto- ja merkkikohtaisesti
  • Kustannukset helppo kohdistaa aina oikein, yksikkökohtainen sisäinen seuranta kustannuspaikoittain, vertailu ja optimointi
  • Eri rahoitusratkaisujen vertailu helposti laskurilla
  • Polttoainekustannusten vertailu
  • Autokohtainen kilometrien seuranta
  • Mahdollistaa päästöraportit ja polttoaineen kulutuksen seurannan
  • Tiliöidyt ostolaskut, saatavissa myös kustannuspaikkakohtaisesti
  • Autoihin kohdistuvien ostolaskujen helppo tarkastelu ja arkistointi


Digitaalinen autokannanhallinnointi on vaivatonta ottaa käyttöön
. Tarvittavat osoitteet ja kirjautumistunnukset lähetetään asiakkaan sähköpostiin, jonka jälkeen palvelu on käytettävissä.

Hakuvahdit (0)