Asiakastyytyväisyys
Olemme kansainvälinen ja Euroopan johtava autoilun palveluiden tarjoaja. Haluamme tarjota asiakkaillemme uudenlaisia autoilun palveluja, ensiluokkaisia tuotteita ja parhaita mahdollisia asiakaskokemuksia.
Kehitämme toimintaamme jatkuvasti voidaksemme ylittää asiakkaidemme odotukset.
Asiakastyytyväisyys on aina ollut meille tärkeä toiminnan mittari. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti ja liikekohtaisesti niin myynnin kuin huolto- ja korjauspalveluidenkin osalta – näin voimme seurata koko toimintaamme koskevien tulosten kehitystä sekä yleisellä että paikallisella tasolla. Samalla saamme arvokasta tietoa mahdollisista kehitystarpeista.
Haluamme ylittää asiakkaidemme odotukset joka päivä, kaikissa kanavissa. Tyytyväinen asiakas on meille merkki onnistuneesta työstä. Vastaamme asiakkaan tarpeisiin viipymättä ja varmistamme, että asiakas saa meiltä tarvitsemansa tuotteet ja palvelut nopeasti, sujuvasti ja laadukkaasti. Olemme kehittäneet asiakaspalveluamme ympäröivän maailman tavoin yhä digitaalisemmaksi. Tavoitteenamme on, että digitaaliset palvelut toimivat saumattomasti yhdessä fyysisten toimipisteidemme ja perusprosessiemme kanssa kaikissa kanavissa.
Pyrimme ylittämään asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Missä ja milloin tahansa.